Billig revisor til selvstændige
Få billig revisorhjælp uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Du sparer typisk over 50% i forhold til de traditionelle revisionshuse.
- Få en personlige revisor til en fast lav pris
Revisor ydelser
Vi tilbyder følgende revisor ydelser
- Udarbejdelse af årsregnskab for ApS og enkeltmandsvirksomhed.
- Håndtering af bogholderi, herunder bogføring, moms og bankafstemning.
- Opgørelse af lønsumsafgift og indberetning.
- International moms indberetning.
- Lønindberetning.
- Skatteberegning.
- Indberetning af selskabsskat.
- Indberetning af oplysningsskema.
- Sparring og rådgivning om dit regnskab og økonomi.
- Lukning af selskab og enkeltmandsvirksomhed.
- Genoptagelse af ApS under tvangsopløsning.
- Revisorerklæringer.
Vi kan desværre ikke tilbyde revisor ydelser til
- Foreninger og fonde.
- Virksomheder med brugt-moms ordningen (f.eks bilforhandlere)
- Virksomheder der sælger med kunst.
Hjælp til Årsregnskab
Med en digital revisor, sparer du over 50% af den samlede revisorregning på årsregnskab. Vores honorar for udarbejdelse af årsregnskab udgør 3.495 kr. for enkeltmandsvirksomhed og 4.295 for selskaber.
Hjælp til Bogføring
Revisor bogføring behøver ikke at være dyrt. Fra kr. 499 pr. måned kan vi stå for alt bogføring i din virksomhed, bankafstemning og momsangivelse.
Hjælp til Løn
Lønadministration kan være en tung proces. For kr. 99 pr. lønseddel håndtere vi hele din virksomheds lønadministration, indberetninger og refusionshåndtering.
Revisor priser
Enkeltmandsvirksomhed årsregnskab
Til dig der står for den løbende bogføring og indberetninger.- Udarbejdelse af årsregnskab
- Udarbejdelse af skatteregnskab
- Indberetning af selvangivelse
- Indberetning af årsrapport
- Udbytteangivelse
- Bogføring op til 400 bilag pr. år
- Bankafstemning
- Moms / lønsumsopgørelse
- Moms / lønsumsindberetning
- Gratis regnskabsprogram
Enkeltmandsvirksomhed årsregnskab og bogføring
Vi håndtere hele dit regnskab, og sørger for alle indberetninger.- Udarbejdelse af årsregnskab
- Udarbejdelse af skatteregnskab
- Indberetning af selvangivelse
- Bogføring op til 400 bilag pr. år
- Bankafstemning
- Moms / lønsumsopgørelse
- Moms / lønsumsindberetning
- Gratis regnskabsprogram
- Indberetning af årsrapport
- Udbytteangivelse
Anpartsselskab (ApS) årsregnskab
Til dig der står for den løbende bogføring og indberetninger.- Udarbejdelse af årsregnskab
- Indberetning af årsrapport
- Udarbejdelse af skatteregnskab
- Indberetning af selvangivelse
- Udbytteangivelse
- Bogføring op til 400 bilag pr. år
- Bankafstemning
- Moms / lønsumsopgørelse
- Moms / lønsumsindberetning
- Gratis regnskabsprogram
Anpartsselskab (ApS) årsregnskab og bogføring
Vi håndtere hele dit regnskab, og sørger for alle indberetninger.- Udarbejdelse af årsregnskab
- Indberetning af årsrapport
- Udarbejdelse af skatteregnskab
- Indberetning af selvangivelse
- Udbytteangivelse
- Bogføring op til 400 bilag pr. år
- Bankafstemning
- Moms / lønsumsopgørelse
- Moms / lønsumsindberetning
- Gratis regnskabsprogram
FÅ ET UFORPLIGTENDE TILBUD
Prøv vores prisberegner og få en pris PÅ billig revisor hjælp
Billig revisor hjælp til enkeltmandsvirksomhed
Reglerne for regnskab, moms og skattelovgivning være ret besværlige, hvilket gør det svært at holde styr på, hvad der kan og ikke kan trækkes fra. Derfor vælger mange enkeltmandsvirksomheder, at bruge en revisor til at hjælpe dem med deres regnskaber.
Det er dog ikke obligatorisk at bruge en revisor, hvis man driver enkeltmandsvirksomhed. Hvis du beslutter dig for at lave dit eget regnskab, skal du stadig være opmærksom på de relevante love og sørge for, at du følger dem korrekt. Dette kan være vanskeligt, så det er ofte en god idé at lade en revisor håndtere dit regnskab. Faktisk behøver det ikke, at være særlig dyrt at få tilknyttet en revisor til enkeltmandsvirksomheden. Vælger du regnskab.dk som din revisor, kan vi håndtere dit regnskab for din enkeltmandsvirksomhed til en pris af kr. 499 – 999 pr. måned.
Regnskabskrav for enkeltmandsvirksomheder
Ønsker du selv at lave dit eget regnskab til din enkeltmandsvirksomhed, er det yderst vigtigt, at du overholder følgende krav til dit regnskab.
Bogføring af transaktioner
Du skal bogføre transaktioner, hvor alle transaktioner på din firmakonto bliver bogført. Når du bogføre transaktioner i dit regnskabsprogram, er det vigtigt at du opbevarer bilaget som dokumentation for transaktionen. Bilaget kan både være en faktura, kvittering, kontrakt el.lign.
Når du bogføre transaktionen ind i dit regnskabsprogram, skal du sørge for at medtage alle følgende oplysninger:
- Dato
- Beskrivelse af transaktionen
- Beløbet
- Moms (hvis relevant)
Momsopgørelse og momsangivelse
Hvis din enkeltmandsvirksomhed er momsregisteret, skal du også lave en momsopgørelse og indsende en momsangivelse. På momsangivelse skal bruges til at oplyse den moms, du har opkrævet på dit salg, samt den moms, du har betalt på dine køb. Momsangivelse skal indsendes halvårlig, kvartalsvis, månedsvis, alt efter hvilken aftale du har med SKAT. Momsangivelsen kan være ret kompliceret at udfylde, så det er ofte en god idé at få hjælp fra en revisor.
Lønsumsafgift og lønsumsangivelse
Sælger din enkeltmandsvirksomhed momsfrie tjenesteydelser, skal du som udgangspunkt beregne og betale lønsumsafgift. Lønsumsafgiften er baseret på dine ansattes lønninger og/eller din overskuddet i din enkeltmandsvirksomhed.
Du kan læse mere om lønsumsafgift, afgiftsgrundlag og om din virksomhed er omfattet af reglerne på SKAT’s hjemmeside.
Skattereglerne, bogføring og det regnskabsmæssige for lønsumsafgift er ret kompliceret for den almindelige enkeltmandsvirksomhedsejer, hvorfor vi altid anbefale, at lade en revisor bistå dig med rådgivning herom.
Regskab.dk håndtere hele dit regnskab inkl. lønsum for kun kr. 499 – 999 pr. måned.
Oplysningsskema (tidligere kaldet selvangivelse)
Hvert år skal du udfylde og indsende et oplysningsskema (tidligere kaldet selvangivelse).
På oplysningsskemaet skal du angive, om din virksomheds overskud eller underskud, herefter modtager du din årsopgørelse, hvor du kan se om du skal betale restskat eller have penge tilbage.
Før du kan udfylde og indsende oplysningsskemaet til SKAT, skal dit regnskab være færdigbogført og bankafstemt, så det er det rigtige skattemæssige resultat du udfylder og indsender.
Fristen for indsendelse af oplysningsskemaet for 2022 året – er den 1. juli 2023.
Hvis du ikke selv kan lave dit årsopgørelse, udfylde og indberette oplysningsskemaet, kan en revisor fra Regnskab.dk gøre det for dig, for kun kr. 2995 + moms.
Opbevaring af bogførings- og regnskabsmateriale
Loven stiller krav til hvor længe du skal opbevare regnskabet for din enkeltmandsvirksomhed.
Du skal opbevare dit bogførings- og regnskabsmateriale i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, som det vedrører. Derudover stille den nye bogføringslov krav om digital opbevaring af regnskabsmateriale. Tidligere kunne du uden problemer opbevare bilag og regnskabsmateriale et ringbind, men dette er ikke længere nok. Alt regnskabsmateriale skal opbevares elektronisk.
Som kunde hos Regnskab.dk sikrer vi, at alt regnskabsmateriale opbevares efter gældende regler.
Billig revisor til enkeltmandsvirksomhed med virksomhedsskatteordningen
Hvis du har en enkeltmandsvirksomhed og har valgt at benytte dig af virksomhedsskatteordningen, er det et krav, at dit årsregnskab udarbejdes i overensstemmelse med regnskabsreglerne i klasse A. Regnskabet skal ud over det almindelige regnskab også opfylde visse notekrav, f.eks. om opsparet overskud, hensættelser, privat hævninger m.v.
Regnskab.dk tilbyder billig revisor hjælp til enkeltmandsvirksomheder på virksomhedsskatteordningen for en årlig pris på kr. 4.495 ekskl. moms for årsregnskab. Denne service omfatter udarbejdelse af dit årsregnskab og opfyldelse af alle notekrav. Vi kan også også klare hele dit regnskab med en alt inklusiv pakke til kr. 8995 ekskl. moms årligt. Her står vi for din bogføring, moms/lønsum indberetninger, årsopgørelse, selvangivelse m.v. Prisen inkludere desuden adgang til vores gratis regnskabsprogram
Fordele ved virksomhedsskatteordningen
- Fordelen ved at tilvælge virksomhedsskatteordningen er, at den giver dig mulighed for at opspare overskuddet med en skat på 22% i stedet for at blive beskattet af overskuddet. Dette er kun en fordel hvis din indkomst er over topskattegrænsen, ellers vil det være billigere at blive personligt beskattet af hele det skattemæssige overskud.
- Ved udlejning eller andre erhvervsaktiviteter med lån, kan renterne trækkes fra i virksomheden med fuldt fradrag i stedet for begrænset fradrag på den private selvangivelse.
Ulemper ved virksomhedsskatteordningen
- Du skal lave årsregnskabs efter årsregnskabsloven klasse A reglerne.
- En administrativ tung og kompliceret beskatningsform, der kræver mere arbejde, og som resulterer i en højere revisor pris.
Ofte stillede spørgsmål
En revisor koster typisk over kr. 1.000 i timen. Men når du vælger Regnskab.dk, får du billig revisor hjælp til din enkeltmandsvirksomhed eller anpartsselskab, der typisk ligger på en månedlig pris på mellem kr. 499 – 999 ekskl. moms. Du får en fast pris, så du undgår ubehagelige ekstraregninger, når arbejdet er overstået.
Når du vælger Regnskab.dk som revisor, bestemmer du helt selv om du ønsker at betale månedsvis, kvartalsvis eller årligt.
Ja, du kan skifte til Regnskab.dk når som helst i løbet af regnskabsåret. Vi hjælper dig med et hurtig og gnidningsfrit skift.
Hvis du ikke har løbende bogført og dermed er bagud med momsindberetninger. Anbefaler vi dig, at tage kontakt til os. Jo før jo bedre – så vi hurtigst muligt kan få ryddet op i dit regnskab og få opgjort og indberettet den manglende moms.
Absolut! Vi benytter blot vores interne regnskabsprogram, til at lave dit regnskab uden at det koster dig ekstra.